ikzelf werk in een officiele mercedes garage en heb uw gegevens al doorgegeven aan klanten van ons die oldtimers hebben lopen met regelmatig zulke problemen.
m.v.g
Geachte heer, Ad van Dijk,
Ik heb de module heden ontvangen en weer bevestigd. Per direct was de storing verholpen, zonder te rijden.
Ook de hele dag gereden en hij doet het weer als vanouds.
Vriendelijk bedankt.
Met een vriendelijke groet,
Alles dik voor mekaar. van mogen op weg naar de BMW dealer gebeurde op eens het wonder. toch nog is een paar keer goed in de remmen gegaan en opeens de beide lampjes ASC en ABS uit. toch maar laten uitlezen en ja hoor helemaal als nieuw. Geen foutmeldingen meer en alles werkt naar behoren. jullie hebben mij 2000 Euro bespaard die ze mij bij BMW lichter wilden maken. bedankt voor de super snelle service en het knappe werk. Je bent een held. haha
Hallo, nogmaals bedankt voor de snelle service. Dinsdag middag de unit terugezet en volgende dag 600 km gereden en heel veel plezier van gehad dat de cruise control weer werkt, super!
Met vriendelijke groet, Remco
Ecu unit ontvangen en inderdaad probleem is opgelost.
Met vriendelijke groet,
De regelunit is inmiddels ingebouwd en alles werkt weer zoals het hoort. Bedankt voor de snelle service!
Groet,
Dick van W.
De ECU ingebouwd en nu ruim een week en enkele honderden kilometers verder.
De auto rijd uitstekend en er zijn geen storingen meer aanwezig en/of tevoorschijn gekomen.
Ik hoop dat alles zo blijft, mochten er uiteindelijk tot weer storingen de kop op steken dan stel ik op de hoogte.
Tot nu toe niets anders dan tevredenheid.
M.vr.gr
René B.
De stuurdoos is gemonteerd en de tempomat werkt opnieuw goed.
Mvg
Wim D.
Zaakvoerder
Garage D.
Gisteren unit binnen gekregen en gelijk gemonteerd,cruisecontrol werkt werkt weer goed
Getest .
Bedankt voor je advies en oplossing.
Gr RUUD W.
eerst wil ik u bedanken dat u het gasklephuis in u vakantie hebt hersteld.
helemaal top dat is pas service .
het gasklephuis is al weer terug gezet in de auto en hij loopt weer als nieuw.
geen storingen meer .
dit is beter dan een nieuwe kopen de kosten zijn dan een stuk lager en op het einde van de rit loopt de auto weer super.
ik ga zeker meer gebruik maken van jullie service.
top mensen hier kan de renault garage nog wat van leren
met vriendelijke groet A M.
Ik kreeg vrijdagavond ook bericht dat mijn pakje was toegekomen.
Door het weekend en de daarop volgende feestdag (OLVrouw Hemelvaart) was de Pitstop gesloten en heb ik het vandaag gaan ophalen.
Alles in orde dus.
Mijn verontschuldigingen omdat ik het naar een verkeerd adres had gestuurd;
In België is er een spreekwoord: "Haast en spoed is zelden goed"
In mijn haast eind juli om het onderdeel toch maar zo vlug mogelijk bij U te krijgen, had ik het verstuurd voordat ik de defectnota had ingevuld; vandaar de vergissing dus.
Hartelijk dank omdat U het in uw vakantieperiode toch nog hebt willen herstellen en ook voor de vele nuttige informatie die U mij bezorgd hebt.
Ik zal U en uw firma dan ook graag en met overtuiging aanprijzen aan allen die ik ontmoet en ook met dergelijke problemen geconfronteerd worden.
Vriendelijke groeten
Marcel S.
België
pompsturingsmodule Ford Focus .
Bedankt voor de snelle reparatie ( vlak voor jullie verlof ) De auto gaat terug prima . Dank U voor uitzonderlijke prima servis en bereidwillige ondersteuning en raadgeving bij hermontage .
Groetjes voor het ganse team vwg T. Dirk (een heel tevreden klant)
België
Ik wil je nog even laten weten dat de ecu goed is gerepareerd.
Het was weer terug zetten, starten en lopen.
Dank je wel voor je snelle en goede service.
Gr. John V.
Wij hebben de unit binnengekregen en inmiddels heeft de dealer hem teruggeplaatst op de brandstofpomp. De auto loopt weer! De eerste 40 KM met het vernieuwde stuurapparaat weer afgelegd als vanouds. Wij zijn erg tevreden over de snelle en correcte afhandeling van onze aanvraag! Het heeft geen dag langer geduurd dan noodzakelijk en dat is toch wel heel fijn wanneer je, zoals wij, met je bestelauto veel werk doet!
Bij deze reparatie zit een klein verhaaltje. De Opel dealer (R. uit S.) die de auto uitgelezen heeft, kwam met de foutcode en de boodschap dat een reparatie €1300,00 zou gaan kosten (reparatie met nieuwe onderdelen). Heel veel geld voor een auto van 12 jaar oud. Op de vraag of er alternatieven zijn, hadden ze geen antwoord. De opties revisie en/of een tweedehands stuurapparaat zijn niet genoemd. Hierna ben ik zelf gaan Google'n naar informatie en zo op een forum terecht gekomen waarin revisie werd genoemd en uiteindelijk op uw YouTube kanaal en later uw website.
Pas bij extra navraag bij de dealer en overleg werd uitgelegd dat we bij een tweedehands onderdeel wel een pincode moesten hebben, ofwel, de ervaring met tweedehands was er wel!
Uiteindelijk is op ons verzoek het stuurapparaat verwijderd zodat we het naar jullie op konden sturen. Nu na terugplaatsing hebben we meer dan 1100,00 minder betaald dan de geraamde kosten. U begrijpt. de dealer was niet helemaal enthousiast over het feit dat wij zelf een oplossing hebben gevonden. Wel waren ze ERG nieuwsgierig naar de naam van jullie bedrijf, deze hebben we dan ook gegeven. Ik hoop dat dit voor jullie wellicht in de toekomst nieuwe klandizie oplevert! De dealer heeft ons goed geholpen, alleen het feit dat ze in eerste instantie niet verteld hebben over alternatieven knaagt een beetje. Dit wilde ik in ieder geval met u delen, ik hoop dat zij, mochten ze gebruik maken van uw service, fair blijven naar hun klanten (zeker in de prijs!).
Een goed weekend gewenst!
Met vriendelijk groet,
Marjon S.
Geachte heer van Dijk,